Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Främling om Du kommer aldrig behöva ljuga igen, och du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen: Hej! kan du ge tips på just bra olyckliga kärleksromaner? kanske den du läser/läste :) Bra blogg du har!

Svar: Hej främling! Vilken härlig fråga, det här är verkligen min specialité. Citatet i inlägget du kommenterade kommer från boken En dag. Det är en fantastiskt bra och väldigt sorglig bok som handlar om två  väldigt olika människor och omöjlig kärlek. 

Sen har jag en annan riktig favoritbok som heter Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket. Den handlar om ett ungt par som blir kära i varandra och om hur de blir ännu mer kära när de får beskedet om att en av dem har cancer. Den är hemskt sorglig och bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Främling här ;) vill bara säga tack för tipsen. Ska införskaffa åtminstone en av bäckerna!

2011-09-04 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0