You shook me all night long.


Såhär söt var min frukost i förrgår. Yoghurt, müsli och hallon.


Vi åt lunch hemma för en gångs skull, vilket betydde att jag fick användning för min nya smörgåsgrill. Lycka!


På kvällen lyssnade vi på Beatles och drack ett glas vin.


Med massa massa is och hallon i.


Jag såg väl ut ungefär såhär.


Senare åkte vi till resturangen Las Dunas. Där fick vi oskalade jordnötter till förrätt.


Till varmrätt åt vi pasta med jätteräkor, bläckfisk och en massa vitlök. Väldans gott var det.


Förlåt för dålig uppdatering på sistone, men mitt internet har varit en riktig bitch. Nu ska jag äta frulle och läsa min nya favoritsblogg. Pyss!

Kommentarer
Postat av: Anna♥

bor du där permanent eller är du bara på semester? går du i skolan där och så?:)

2011-02-24 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0