En liten, liten uppdatering


I Torsdags hade mamma och jag myskväll ute på terassen med ostar, oliver och salami. Kanske det godaste som finns.


Jag hade på mig min favoritklänning kvällen till ära.


Efter terass-myset åkte vi till resturangen Las Dunas och åt världens smaskigaste skaldjurspasta.


I Fredags kväll kom Sionade, Eva och Jordan förbi för att fira att jag gått upp i vikt.


Jag bjöd på jordgubbsvin och lite annat smått och gott. Bland annat himmelska mexicanska jordgubbar.


När jordisarna var slut åkte vi in till Progreso och åt en god middag bestående av vitlöksräkor (och i Evas fall kycklingtacos) på resturang Barloventos. Senare somnade jag nöjd och lycklig, medvetandes om att jag är två kilo tyngre nu än för två veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: sofie blom

nejdu malin, jag tycker du kan ta och komma hem. Var evigheter sen man träffade dig :) Hoppas du har det toppen, vilket jag antar att du har det!! puss påd ige.

2011-02-12 @ 22:02:34
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kämpa på tjejen, jag tror på dig.

2011-03-04 @ 19:01:28
URL: http://karlekochstyrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0