Frågor och svar

Anonym om None of his scars could make you love him less: Vem handlar texten om? Ditt ex Alex antar jag? Fin iaf! Svar: Alla mina texter handlar om alla och ingen, om du förstår vad jag menar? En sorglig text handlar ofta om alla pojkar som någonsin sårat mig, inte bara en. Anonym om Like I'm the only one that knows your heart: Hur mycket och vad åt du på en dag innan du ändrade din diet och skulle börja gå upp i vikt? Jag har själv haft ätstörningar och vet hur svårt det är att börja äta normalt igen. Kämpa på tjejen! Svar: Hej! Tack för dina fina ord. Jag åt ingenting alls, ett halvt äpple till frukost och den andra halvan till middag. Det var illa. Sara om Like I'm the only one that knows your heart: Hej! Har läst din blogg sen en tid tillbaks, och undrar vad hände mellan dig och alex? Har du tips på en sund diet? eller bara tips på hur man kan göra vardagen mer hälsosam? Vill också att du ska veta att du är supersöt och du verkar vara en god människa! Svar: Först och främst - tack! Oj, mycket har hänt mellan mig och Alex genom tiderna haha. Vi är vänner och kommer alltid vara! Ang. en hälsosam vardag är jag fel människa att fråga då jag har levt så osunt och ohälsosamt man bara kan, men en sak vet jag: sluta aldrig äta. Anonym om I don't care who you are: Får du inte ångest? Svar: Jag har ångest varje dag. Upp över öronen. Men jag äter ändå, för jag vill ha mitt liv tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag har ångest varje dag. Upp över öronen. Men jag äter ändå, för jag vill ha mitt liv tillbaka."



jävligt bra svarat! du kommer få det tillbaka, fortsätt bara kämpa. Du är grymt vacker!

2011-02-22 @ 18:27:33
Postat av: Elina

Jag tänker på er nästan varje dag. Hoppas att ni har det bra där borta i solen trots allt som har hänt...

2011-02-23 @ 00:13:50
Postat av: emma

tack för din fina kommentar.

din blogg är ju så fin. du är så himlahimla söt.

2011-02-23 @ 14:34:16
URL: http://hantuggarkex.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kämpa på tjejen. Vet att du är jätte stark och envis, det har du varit ända sedan du var liten. Måste bara säga WOW vilken blogg. Du hjälper nog inte bara dig själv med att skriva i bloggen utan hjälper nog många själar där ute. Ni finns i mina tankar ! Hälsa mamma din så mycket från mig :) Stor Kram

2011-03-01 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0