Bilder


En bild på något du vill ha. (Mitt hår tillbaka! Nu är det bara så tunt och glanslöst att det gör mig helt ledsen.)


En bild på någon du saknar. (Pappa. Pappa, pappa, pappa.)


En bild som gör dig lycklig. (Den här bilden får mig att le varje gång. Jag älskar tjejerna, jag älskar sommaren och jag älskar att den påminner mig om det fina med livet.)


En bild på ditt favoritplagg. (Linnet! Bor i det.)


En bild som gör dig ledsen. (Vet inte riktigt varför egentligen. Den är bara ledsam.)


En bild på dig själv tagen i spegel.


En bild på din favoritplats. (Ett sommar-Umeå. Nere vid bryggan. Visste ni att det aldrig blir mörkt där på sommrarna? Aldrig någonsin.)


En bild som framkallar roliga minnen. (Sommaren 2010 och jag och AP gick hem från en fest mitt i natten. På vägen sjöng vi så högt så hela världen måste ha hört. Och stal en fotboll. Och en katt.)


En bild på din bästa vän. (Mina bästa, finaste och underbaraste.)



En gammal bild på dig. (Hittade två i samma mapp! En när jag var utklädd till ängel innan AP's maskerad och en annan från ungefär samma tidsperiod. Något år sedan skulle jag tro!)


En bild tagen med webkamera. (Jag, AP och Vick. Ganska fula och en ganska lousy-ass webbcambild. Men ändå så himla fint för dom två är något av det finaste jag har.)

Kommentarer
Postat av: polli

kul att jag ser ut som en thegrudge-chey på sista bilden, mums

2011-04-03 @ 13:39:04
URL: http://draenrunk.blogg.se/
Postat av: Vickis

Älskar er!

2011-04-03 @ 18:59:47
URL: http://draenrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0