Moneybrother



I can tell from the look in your eyes
Ain't no sleeping here tonight
You're saying defenetly
You'll be walking right out on me

And if begging is all that's left to do, here I go:
I'm just not ready for it, Jo

- I'm not ready for it Jo



Och varför ligga här själv varje natt när du kan ta på mig som ingen annan kan?

- Dom vet ingenting om oss



What's sad about pride?
It is keeping us apart
What's sad about love?
Eventually it will break your heart

- Eventually it will break your heart



Jag delar ståplats med tonårsgängen
Dom står och drömmer, det gör jag med
Det är det enda vi har gemensamt
För dom vill ha allt som natten kan ge
Men jag vill bara att du ser mig

- Tåget som går in till stan



Ser alla mina timmar, ser alla mina dar
Gå till den tanke, vad jag inte längre har

Varför hålla kvar en endadels sekund?
Försöka sova när du inte får en blund?
Bara ett fån gör så mot sig själv

- Bara ett fån gör så mot sig själv




What's the use in trying?
I just can't make my dreams come true
What's significant about them?
They all include you

- What's the use in trying



Det är mitt eget fel
Vad som än hände med mitt hjärta
För jag har alltid vetat att du inte skulle stanna
Men jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan

- Brännö Serenad (Håkan hellström cover)



Och väskan är redan packad
Men jag vill inte gå
Hur lämnar man den man älskar?
Jag kommer aldrig att förstå

- Fulla för kärlekens skull (Eldkvarn cover)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0