Några väldigt fina ögonblick



- Det var vinter och jag var väldigt skoltrött. Jag och en väldigt fin vän struntade i lektionen och sprang upp till affären och köpte en sådan där julkalender full av choklad. Sen åt vi upp all choklad tillsammans och skrattade åt alla som inte kunde låta bli att titta lite extra när de gick förbi.

- Det var sommarnatt och fest och jag och jag var lite olyckligt kär och hade inte kunnat slita ögonen från honom på hela kvällen när jag tillslut somnade i min säng. När jag vaknade igen satt han där helt ensam på min sänggavel och tittade på mig. Det tog flera minuter innan jag insåg att jag inte drömde.

- Jag hade precis gjort slut med min dåvarande pojkvän och en vän höll om mig jättelänge på cykelvägen i Björklinge medan jag grät floder. Och jag trodde nog att jag skulle dö av kärlek till henne och hennes trogna famn för jag visste att hon egentligen var lite kär i honom hon också.

- Jag var femton år gammal och jag hade precis slutat åttan. Jag letade efter min bästa vän som hade försvunnit under kvällen när min dåvarande kärlek tog tag i min arm och sa att han älskade mig för första gången, och det kändes som om mitt hjärta skulle explodera av lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0