Jag var slut när du hittade mig

Idag är Spotify och bullar mina bästa vänner. Jag som inte ens gillar bullar speciellt mycket. Jag kommer ihåg en gång när mitt ex sa att bullar och Malin var det bästa han visste. Några månader senare jämförde han mig även med en hamburgare. Något om att den ser helt underbar ut på reklamskyltarna, men att man när man väl har fått den inser att den bara är full med skit sa han. Kul att jag har en massa likheter med mat. Ännu en anledning att deppa över skulle jag vilja påstå, och äta en extra bulle.

Kommentarer
Postat av: filip

glömt att även henke jämförde dig med en köttbulle ? :P

2010-01-02 @ 16:23:41
Postat av: Malin

Filip: Tack för att du muntrar upp mig gubben :)

2010-01-02 @ 17:51:25
URL: http://mfrisells.blogg.se/
Postat av: filip

de va så lite så ;)

2010-01-03 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0