Fredag - fest i Sävja



17.37. Polak skickar sms: Vi ska på fest i ikväll. Hoppas du är sugen. 19.15, jag kommer hem från Gränby, bussen till stan går 20.10. Bra. Jag duschar, fixar mig, stress-äter, panik-gråter lite och slänger mig på bussen. Festen var i Sävja. Såhär glad var jag över situationen jag hade satt mig i


21.30. Festen är ganska död. Som ni ser är jag fortfarande väldigt bekymrad.


22.00. The hallelujah-moment. Karin, Jbe, Sofia och Lovisa kliver in genom dörren. Värmen stiger, leenden börjar spridas och dirty-talket kommer igång. Ja, dom har den påverkan på folk.


00.00. När "k-nulla g-rabbar" har blivit kvällens mest välanvända ord har jag som ni ser en lite lyckligare syn på situationen. Då var det dags att åka hem.


01.00. Jag och Soffsan raggar upp ett par godingar inne på Donken innan hemfärden. Att dom är födda 1995 vill vi inte kommentera.


01.30. På bussen hem. Som ni ser är jag lite ledsen igen. Jag vill verkligen inte sova. Det är inte min grej alls.


02.00. Jag sover.

The end.


Kommentarer
Postat av: Karin

hahah sköön Malin! jag tycker ni smälter in fint bland 95orna :)

2010-01-09 @ 16:57:38
URL: http://gaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0