Kreativiteten flödar

Säg något som är dåligt med dig? Att jag har så svårt att säga nej t.ex, det är ju jätteviktigt att man kan det. Dessutom är jag lite för lättövertalad.

Vad är bra med dig då? Jag är snäll mot allt och alla.

Vilket ord tror du skulle användas mest om man bad 10 pers i din vänskapskrets att beskriva dig med tre ord? Haha, "glad" eller "snäll". Det brukar vara det klassiska.

Är du utåtriktad som person? Det beror helt på i vilket sällskap jag är i. Med mina vänner är jag väldigt utåtriktad och bara kör liksom, men med nya personer kan jag nog bli lite blyg. Eller iallafall lite tyst.

Vad gillar du minst, respektive mest på din kropp? Mina tänder gillar jag mest! Det jag gillar minst är nog bara min kropp i allmänhet.

Vilket plagg i din garderob är ditt favorit-plagg? Min rosa sjal. Sen har jag en vit klänning som jag äääälskar, men den kommer ju nästan aldrig till användning.

Skulle du plastikoperera dig om det var gratis och ofarligt? Alltså den frågan är ju hur svår som helst. Det finns absolut saker på min kropp jag gärna skulle ändra på, men plastikoperationer är inte gratis och inte heller ofarligt så jag kan liksom inte se förbi det riktigt. Jag TROR inte att jag skulle göra det, men samtidigt vet jag inte riktigt om jag säger så bara för att det känns mer moraliskt att säga så. Vore plastikoperationer helt ofarligt och gratis så kanske min syn på saken skulle ändras, jag vet inte.

Har du någon favoritfilm? Yes, Australia heter den!

Vad äter du helst till lunch på stan efter en shoppingrunda? Sushi, eller sallad på panini.

Vem är den snyggaste mannen i hela världen? Jude Law. Fast honom har jag ju aldrig sett face to face så det känns ju inte som en hundra procent korrekt bedömning, så på delad första plats hamnar VB (vill inte riiiktigt göra det officiellt så ni får nöja er med initialerna).

Vem är den snyggaste kvinnan i hela världen? Scarlett Johansson!

Är du en bra partner? Jag vet att jag KAN vara det! Men hittils har jag nog inte varit det, inte alltid iallfall.

Vad gör dig lycklig? Det finns väldigt väldigt mycket som gör mig lycklig!

Om du fick välja precis hur ditt liv kommer att se ut de närmaste åren, hur skulle det se ut? Först kommer jag att plugga järnet (och det kommer att gå jäääävligt bra) i väldigt många år till, någonstans där under den perioden flyttar jag hemifrån, sen träffar jag Mr. Right, skaffar ett kanonjobb och tjänar väldigt mycket pengar, och flyttar till en funkis-lägenhet i någon fin och helst ganska stor stad. Det skulle väl vara huvudplanen det. Sen vill jag gärna resa en del, skaffa lite bebisar, och att bli någon väldigt inflytelserik person med makt vore ju inte heller helt fel.

Kommer du att lyckas? Klart jag kommer!

Vem är din drömpartner? Han är nog väldigt väldigt charmig skulle jag tro, liksom uppseendeväckande charmig. För annars kommer jag att missa honom. Trevlig och mogen är han också, garanterat! Men förutom det har jag faktiskt ingen aning.

Vem är din favoritkaraktär? Barney från How I met your mother, och självklart - Edward från Twilight-böckerna.

Från Cosmopolitan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0