It's a motherfucker getting through a sunday

Tre kärleksrelaterade frågor från "Tjena!" som tycker att jag har frågestund allt för sällan.

Vad faller du för för sorts killar?
Så sjukt svår fråga. Bara för att jag säger att jag föredrar brunetter så betyder det inte att jag inte kan falla för en blondin liksom. Och för min del är det verkligen helt olika från gång till gång, min smak varierar ganska brutalt! Men om jag ska säga något specifikt så faller jag nästan aldrig för de där "perfekta" killarna som i princip alla andra faller för, jag har ganska (väldigt) speciell smak när det gäller killar och är g-a-l-e-t kräsen, dvs. att jäkligt få killar attraherar mig.

Du skriver ofta om kärleksproblem och otrohet och killar som sårar och sånt där. Men kan du inte berätta vem det är det handlar om och vad som har hänt och så?
Nej, tyvär så kan jag inte det. Det är alldeles för känsligt för att skrivas officiellt i en blogg.

Jag träffade en kille på en fest som jag kände att jag bara var TVUNGEN att ha, vad skulle du göra i min situation? Och hur gör du när du vill få en kille?
Jag raggar sällan på killar, och orsaken är att man när man blir raggad på vet till hundra procent att den andra personen är intresserad, till skillnad från när man raggar själv då man inte kan vara helt säker på det och måste vara beredd på att bli avvisad. Och är det något jag inte kan hantera så är det motgångar och att misslyckas, så jag är nog väldigt fel person att fråga. Men vad jag skulle göra i din situation är väl att jag skulle vara tydlig med att visa att jag är intresserad av personen i fråga och bara köra all in liksom! Funkar det så funkar det, funkar det inte så funkar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0