Blundar du så blundar jag

Jag blev utmanad av Lusen att skriva åtta fakta om mig.

1. Jag har extremt många projekt på G samtidigt och gör nästan aldrig klart något jag påbörjat.
2. Jag är klaustrofobisk och klarar inte av att t.ex åka hiss!
3. Jag äter fyra(!!!) piller varje dag.
4. Jag är beroende av bekräftelse.
5. Jag har svåra tvångstankar när det gäller saker som jag fått för mig inte blir ordentligt gjort om jag inte gör det själv. T.ex städning, grupparbeten i skolan osv.
6. Min favoritlåt just nu heter Be be your love.
7. Jag har bott i Grekland i tre år.
8. Jag har ingen aning om vad jag vill "bli" när jag blir äldre.

Jag utmanar alla bloggare som är brunetter!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad äter du för piller? :)

2009-09-08 @ 17:30:54
Postat av: Malin

Matilda: Jag äter Neurokan, Vitamax, Omeprazol och p-piller!

2009-09-08 @ 21:33:25
URL: http://mfrisells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0