Fem saker ni kanske inte visste



1. Jag är FRUKTANSVÄRT flygrädd, och då menar jag verkligen "sitta och panikgråta i fosterställning"-rädd.

2. Jag kan inte vara elak. Det spelar ingen roll hur mycket jag ogillar en person, jag är fortfarande jesus him self när det väl kommer till kritan. Catfights och bitchblickar är så långt ifrån min grej som det bara går.

3. Jag vägrar sola solarium. Vem vill ha solcancer liksom?

4. Jag pratar ofta för mig själv och ger mig själv små pepp-talks, tänker inte gå in på antalet extremt pinsamma situationer detta har lett fram till.

5. Jag är väldigt pedantisk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

får man en bärbsr data på jensen ? och kan inte du berätta om skolan , vilken linje du går på , hur många poäng du hade i slutbetyg och om skolan är bra och vad du ska bli när du går ut skolan ?



2009-11-25 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0