You don't need money when you look like that, do you honey?

Vet ni en sak? För mig är det bra tre hela skolveckor kvar innan sommarlovet, när man tänker på det så så finns det kanske hopp för framtiden ändå. Jag har ju trots allt tre jävligt viktiga saker att göra innan sommaren:
1. bli smal-are (dvs. komma i bikini-form), 2. kirra några sista mvg;n och 3. skaffa pojkvän (inte skaffa som i att ta första bästa, utan jag planerar ju naturligtvis att bli kär först).

Men nu är det plugg som gäller.
Vi avrundar med fo shizzle ma dizzle, jag vet inte vad det betyder men jag slår vad om att det är jääävligt coolt.




Dagens. Oversize tröja - Gina Tricot, Linne - Gina tricot, Leggins - H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0