Helgen

Har varit på träningsläger sen i Lördags morse, därav den dåliga uppdateringen, men jag kör en snabb liten helg-sammanfattning!

Fredag: Bestämde mig i sista sekund för att följa med Amanda och Majsing till Jossan som fyllde år. Det var trevligt, med god mat och trevligt folk :)

  

Lördag: Åkte klockan åtta till Johannesbergs slott tillsammans med Björklinge RF och div.1 laget, med mig hade jag lilla Candela (som för i övrigt är det nyaste tillskottet i familjen Frisell, min nya polle). Där tränade jag för en kille som heter Per Sandgaard. Det var verkligen as bra, inte bara träningen utan alltihopa. God mat, underbart folk och stämning. Vi sov där och tränade en gång till på Söndagen, och sen åkte vi hem vid 2-tiden eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0