Party Fredag...eller?

Fredag! - och här sitter jag, i mitt rum och går upp i vikt med hjälp av choklad. Dessutom ser jag antagligen förjävlig ut efter att ha gråtit järnet till The notebook och A walk to remember. "Men snälla, skaffa en pojkvän (eller varför inte ett liv?)!" tänker ni, och well, I can't blame you for that. Men ibland har man bara inte lust till något annat än att sitta hemma ensam, även om det betyder att man kastar bort en ännu en värdefull Fredagskväll. Inte för att jag påstår att jag har en pojkvän som ett alternativ, och inte heller något glamour-liv att återgå till imorgon för den delen, men denna kväll har jag iallafall valt att vara ensam.

Eller ja, sanningen är att Filip skulle ha kommit hit, men det behöver vi ju inte prata om.
Trevlig helg på er! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0