Mitt tvåtusennio

Sammanfattning av mitt 2009 i form av de där minnena som beyder lite extra.

Valborg 09. Den sjuuuukt misslyckade kvällen som ändå blev bra, för jag hade världens finaste vänner vid min sida.



Molle. En ny familjemedlem införskaffades: hunden Molle!

Balen 09. Underbara vänner, god mat, världens finaste balklänning, årets snyggaste, balens drottning, Eric Klingberg, lyckan FLÖDADE och adrenalinet PUMPADE. Absolut en av de bästa kvällarna i mitt liv hittils!



Avslutningsfotot. Bilden av mig, Amanda och Clara med hö i håret och sot i ansiktet har etsat sig fast i min näthinna och kommer aldrig att lämna sin plats där! Världens snyggaste bönder var vad vi var.



Gymnasievalet. Något jag aldrig aldrig aldrig vill göra om.

Första doppet. Gjordes med bästa Vickis!



Skolavslutningen 09. Huuuuur mycket grät jag inte? Jag vet inte varför. Jag bara grät. Ett tillfälle jag aldrig kommer att glömma var det hur som helst. Jag blev klassens biff, känn hur ironin flödar!



Olycklig förälskelse. Japp, under detta år hann jag även med att bli lite olyckligt förälskad, vilket faktiskt aldrig hänt mig förut. Det var ju minst sagt...en upplevelse, haha! Man vill alltid ha det man inte kan få sägs det ju, och jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

Umeå 09. Med min fina bästis kan inget gå fel, Umeå var (trots hemlängtan) awesome!



Amanda, Viktoria och Clara. Jag kan fan i mig inte nämna ett enda viktigt tillfälle under sommaren 2009 som vi inte var tillsammans. Öregrund, ensamma hemma hos mig, på stranden, på kvällarna - vi höll alltid ihop.






Magsmärta. Oändliga timmar på sjukhuset, precis som åren innan. Jag kan inte neka att något av det första som poppar upp i mitt huvud när jag tänker på 2009 är sjukhus, illa.

Midsommar 09. Spenderades i Öregrund med Clara, Amanda och Viktoria med Viktorias släkt. Minnen som dans runt midsommarstången, allsång i tältet, hur jag och Amanda kom fullt utrustade i högklackat och hur killen som satt framför oss spydde på bussen dyker upp. Utan tvekan den bästa midsommaren någonsin och jag var verkligen oändligt lycklig de dagarna.

Tiden ensam hemma. Viktoria och Amanda bodde med mig i princip hela tiden! Vi hade såå himla roligt, och de fester vi hann med att ha under denna tid var dunder.






Familjen Hübbinette Sahindal. Jag bokstavligen bodde hos denna underbara familj en period! Jag var där jämt och ständigt.



Jensen Education. Så lyder namnet på det gymnasie jag valde och hamnade på. Jag fick turen att lära känna en himla massa nya jättefina människor, men att hamna på en ny skola rörde till en jävla massa grejer också måste jag säga!

Maskeraden. Holy GOD va roligt jag hade! Känns som om jag skrattade konstant från början till slut på denna kanonfest.



Candela. Det andra nya tillskottet i familjen Frisell! Min tränares häst, Candela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0