Svar på kommentarer

Får jag fimpa min cigg i din öl? Kör ba babe. Hur kan du vara så fruktansvärt vacker hela tiden? Jag gör inget speciellt och jag är inte speciellt vacker. Men tack! Vem tänker du på innan du somnar? Innan jag somnar tänker jag på allt jag borde göra som jag inte hann med under dagen. Tröttnar du inte på att festa hela tiden? Nej, inte ännu! Du förstår väl att du inte direkt är "flickvänsmaterial" när du festar som du gör? Nej det förstår jag inte. Hade jag pojkvän skulle jag dra ner på festandet om han ville det, men jag är singel så jag ser inte problemet. Är du en heartbreaker? Personligen anser jag inte det, jag har aldrig sårat någon avsiktligt. Vem är killen du jämt skriver om? Det varierar! Ibland skriver jag bara, utan att syfta på någon speciell person.


Känner du också dig lite sugen på att fimpa din cigg i min öl kanske?

Vilken skola går du på och hur är den? Jag går på Jensen gymnasium i Uppsala. Skolan är hur bra som helst, och trots att det är mycket plugg mår jag bättre i skolan idag än vad jag någonsin gjort förut. Har du bra betyg? Jadå. Vad hade du för betyg när du gick ut nian? Jag var borta från skolan nästan hela åttan, vilket självklart påverkade mina betyg väldigt negativt. Hur var det att bli balens drottning? Coolt! Vad hände mellan dig, Amanda, Vickis och Clara? Det är svårt att säga, jag vet knappt själv. Vi gled väl ifrån varandra i och med att vi började på gymnasiet. Men tillsammans kan vi lösa det mesta, och jag älskar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0