Vaknat på fel sida?

Jäklar vilka moodsvings jag har nu för tiden. Jag är galet nere idag utan anledning (tror jag?!) och det är lite irriterande. Men, ni ska få ett litet bildregn som utlovat iallafall!

¨





'




 
Dessa bilder var alltså från Kräftskivan i fredags, som om ni frågar mig var en utav de bästa kvällarna på sommarlovet! I Lördags var vi på Alex logfest (orkar inte lägga ut en massa bilder därifrån), det var kanske en aning mindre lyckat pga att saker inte riktigt gick som dom skulle, haha. Men galet lyckad helg trots allt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Galet värd kväll! Tack för allt babe

2009-08-11 @ 17:32:15
Postat av: mikaelaopard

du får alltid tell så fina bilder på mig...

Och vad gör jag på den där ...traktorn(?)?

:D

2009-08-14 @ 17:55:14
Postat av: mikaelaopard

Du lyckas alltid ta så fina bilder på mig :|

...och vad gör jag på den där (?)traktorn? :P

2009-08-14 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0