En nystart

Om fem dagar är det dags för skola igen, och jag har faktiskt inget emot det. Jag saknar mina rutiner. Jag gillar att följa scheman, att ha massor att göra, att konstant vara lite lagom stressad, faktum är att jag blir lite galen om jag inte är det. Jag har alldeles för mycket ledig tid under sommarlovet, det ger mig möjligheten att göra något så idiotiskt som att gå och bli kär eller något liknande. Sommarlovet ger mig dessutom alldeles för mycket tid att tänka. Jag orkar inte tänka längre, jag vill bara göra. Följa mina rutiner lite smått robot-aktigt. Kanske lever jag i tron på att när allt blir som vanligt igen, så kommer allt att kännas som vanligt igen. Jag vill verkligen att allt ska kännas som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: anna

vart ska du gå i skolan egentligen?

2009-08-12 @ 12:06:12
URL: http://ahillers.blogg.se/
Postat av: annis

sv: jo jag ska ju det

2009-08-12 @ 23:23:54
Postat av: emmalundin

sv: Oj, jag vet knappt vad jag ska säga. Tack för alla fina ord Malin. Det/dom betyder verkligen jättemycket och det är alltid lika skönt att höra!



... Och även om det bara skulle vara du som trodde på mig, så skulle det vara så mycket mer ändå. Jag ska bara försöka rensa bort skiten som jag blev tilldelad och gallra ur den ur hjärnan. Det är dock väldigt svårt då jag alltid varit en sådan som stänger ut det bra och släpper in det dåliga. Trots att jag kanske har ca 20 positiva kommentarer så går dom rakt igenom och den dåliga vill inte försvinna. Jag har alltid varit så, fast det är jag nog verkligen inte ensam om heller.



Tack än en gång Mallan. Du är dunder du med! Du kanske inte uttrycker dig genom sång, men jag är hundra procents säker att du är precis lika bra ändå!



http://emmalundins.blogg.se

2009-08-13 @ 11:21:52
URL: http://emmalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0