Ok baby, det är dags att vi ska vinna allt

Gårdagen: Viktoria "tvingade" mig att åka med till bälinge och titta på fotboll (men jag menar, vem bangar på att titta på folk som springer runt sparkar på en boll i ösregn liksom?! Okej, att nämnas bör kanske dock att det var killar som spelade....) så det gjorde jag. I ösregn som sagt. Efter matchen, som slutade 2-2, kom Alex, Filip och Robert (numera Andy) för att lämna min sodastream-flaska, så vi blev kvar yttligare någon halvtimme. I ösregnet. M to the ys.




Har precis upptäckt att jag har en inbyggd webcam på min dator (skratta inte). Tycker att jag jobbar på rätt bra med bananen där, och att Viktoria och jag jobbar galet bra tillsammans med en mustach behöver jag väl kanske inte ens påpeka?

Kommentarer
Postat av: Bea

det känns som om du har fått hem Simons skiva. världens bästa bästa.

2009-08-14 @ 15:00:37
URL: http://beaklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0